mandag, november 13, 2006

Vi har fått kaniner


Etter ganske mye mas har endelig mamma og pappa funnet en som solgte kaniner. Vi har nå fått tre kjempesøte kaniner, en hunn og to hanner. Min kanin heter Henrik, Einars heter Johannes og Peder sin heter Mornefru.

Vi koser masse med de og finner mat til de hver dag. Kaninene spiser masse pattatblader, salat og gulrøtter. Vi må også skifte vannet hos de hver dag!

Så fra nå av slipper Peder å være kanin, selv om jeg tror at han egentlig synes det var ganske gøy!

Hilsen Gregor

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Gutter.
Gleder meg til å møte dere og se på de fine kaninene.
Bestefar.

Anonym sa...

Hei Einar, Gregor og Peder
De kaninene så veldig fine ut. Enig at det ser ut som Peder liker seg i bur..
klem tante Torgun

Anonym sa...

det ser virkelig ut som peder liker en tilværelse i bur. nå gleder jeg meg til å se dere, og se på de fine kaninene deres. og ikke minst, se om kaninburet holder mål
onkel jens

Anonym sa...

det ser virkelig ut som peder liker en tilværelse i bur. nå gleder jeg meg til å se dere, og se på de fine kaninene deres. og ikke minst, se om kaninburet holder mål
onkel jens

Arne sa...

kan jeg få spørre hvor i all verden disse kanin-navnene dukket opp? Personlig ville jeg foreslått Arne... tror jeg.

Er jo enig i at å kalle en kanin for Jens Herman blir litt rart.

Anonym sa...

hei gregor.naboen min josva har
duer og,kaniner.jeg har,ikke dyr selv.hilsen viktor i 3kl.

Anonym sa...

hei gregor hvordan har du det jeg har det bra kule dyr du har hilsen sonre m.

Anonym sa...

Hei Gregor de var søte kaniner jeg har okso en hund i romania men den er hos tanta mi når vi ikke er dervi pleier og vere der i sommer ferien hilsen Veera.

Anonym sa...

hei! jeg hørte at dere hadde fåt kaniner, jeg har ikke så mange dyr men en hund, før hadde jeg en katt.

hilsen hanne

Anonym sa...

jeg har hat dyr. det var en kanin.
den døde det var trist.den het hoppemann.

hilsen ola.

Anonym sa...

hei gregor jeg har ikke dyr men jeg
kjenner noen som har det feteren min
har en hund og naabon min har to hunder og en papigøye
hilsen shamir

Anonym sa...

Jeg har en løve som heter spikcy.
Sondre ga meg den løven.

HILSEN TILOGEN

Anonym sa...

jeg har en PANTER SOM HETER BLACK.
JEG GA EN LØVE TIL THILOGEN OG
DEN HAR FOTT ETT NAVN OG DEN
HETER SPICKY.

HISEN sondre.

Anonym sa...

jeg har ike noe kjele dyr men det var veldig korslig at du har fot et dyrsom du koser med en dyre hilsen fra Karen Louise til Gregor hoper du har det fint med kaninen din og koser mase med den det høres korslig ut og ha et dyr det høres korselig ut og ha et dyr men selv har jeg ingen jeg selv jeg ønsker meg en hund men det mo du ike si til noen det er nemelig en hemlighet du er heldig som har en hund det er nok veldig korselig jeg kjener noen som har hund men di har jeg ike hvert po besøk enda hilsen Karen Louise

Anonym sa...

det var en søt kanin. jeg har hat en hund den het amigo hilsen haakon.