torsdag, november 02, 2006

GREGOR 8 ÅR

I dag våknet jeg av at noen sang bursdagssangen! Da jeg stakk hodet ut av myggnettet så jeg Peder, Einar, mamma og pappa. De kom inn med gaver, flagg og litt godteri. Sånn er det alltid på bursdager i vår familie! Jeg fikk flere bøker, klær og en Barcelona-drakt med ”Gregor” på ryggen. At jeg er nummer ni er fordi jeg har fått Eto’o fils sin plass nå når han er skadet.

Jeg skal feire dagen med vennene mine på lørdag klokka to. Men i dag klokka fem er det åpent hus. Kanskje det kommer noen…?

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Gregor! Gratulerer med dagen. Håper du får en fin dag. Skulle gjerne komemt på besøk, men det er litt langt. Hilsen sigrun

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Gregor! Håper du får en fin bursdagsfeiring! Spennende å følge med på bloggen! Hilsen Vidar

Anonym sa...

hurra!!!! Nå er du blitt 8 år!! feldig fin barcelona drakt. håper du får en fin dag!!! stor klem tante Torgun

Anonym sa...

GRATULRERER, GREGOR! Håper du har hatt en super 8årsdag. Klem fra Synne og Anniken

Anonym sa...

GRATULERER MASSE MED DAGEN, GREGOR! DU ER EN FLOTT FYR!
Hadde vært morsomt og kommet til dere på åpent hus, men det gikk ikke noe fly i dag dessverre. Hils resten av familien!

Masse hilsner fra Emma, Aurora, Mathilde, Cecilie og Fredrik

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Gregor!!
Håper du har hatt en fin dag
og at du har det bra. Gleder meg til å se deg i barcelona-drakta til jul.

Stor bursdagshilsen fra
onkel Arne Fredrik

Anonym sa...

Kjære Gregor,
Gratulerer så mye med 8 års-dagen.
Fine bilder på bloggen + at vi så bilde av deg i Vårt Land også.
Vegard misunner deg fotball-drakten.Han og resten av familien håper du har en flott dag.Kos deg.Pakke er undreveis i posten.
Bursdagsklemmer fra oss i Persv.4

nyhamn sa...

Kjære Gregor!
Gratulerer så mye med dagen. Håper at du har hatt en fin gebursdag. Vi har sendt gave med Ranveig, håper at den har kommet frem.
Her har vi fått litt snø og det er veldig kaldt. Vi skulle gjerne vært sammen med dere og feiret dagen.
Er det slutt på regntida nå?
Hvem er det du leker med etter skolen?
Jeg har snakket med læreren for klassen din på Ryenberget, og jeg skal få komme dit på besøk engang. Det blir kjekt.

Hils alle

Johannes,Åslaug,Samuel og Mathias

Anonym sa...

Hei Gregor

Kjempegratulerer med dagen. Vi ønsker deg en flott dag. Så fin fotballgenser du har fått. Jeg sitter her ved siden av Jørgen, Mats og Oskar (Føyen) - da har vært på fotballtrening i KFUM hallen. Skal hilse fra guttene.

Masse hilser fra Hanne, Jan og Stine

Arne sa...

Gratulerer med dagen Gregor!

Håper alt er bra med deg og brødrene dine. Åssen er det?
Mangler du fortsatt fotballhansker?

Nå er jeg i Tønsberg noen dager.
Ludvig og jeg skal være vakter på Get Focused. Det blir spennende.

Hils moren og faren din samt brødrene.

Hilsen Arne

Anonym sa...

Hei Gregor

Så flott å se bilde av deg her på blogg og i avisa igår. Du fikk vel bursdagshilsen fra oss, men igjen GRATULERER med 8 år. Vi sees snart nå, blir nok overrasket når jeg ser hvor stor du er blitt.

Hilsen mormor

Anonym sa...

De beste bursdags hilsener til deg Gregor!

- Brødrene -

Anonym sa...

Mange gratulasjoner fra oss på Askøy. Ser fram til å møte dere i august neste år om alt går etter planen. Vi leser bloggene deres regelmessig, og barna (Sara Elisabet , snart 8, Josef, 6 og Emanuel snart 5) synes det er hyggelig å se bilder fra Kamerun
Alt godt og Guds velsignelse.
Egil

Anonym sa...

Hoper du hade en fin dag og at det var gøj hilsen Veera som er ny.

Anonym sa...

gregor håper du har,det bra i-
kamerun hilsen viktor i 3kl.

Anonym sa...

gratulerer med dagen som var gregor håper du det bra i kameru
vi savner deg hilsen shamir

Anonym sa...

kjære gregor gratulerer meddagen
så mange fine gaver du fik
hilsen sondre m.

Anonym sa...

hei. jeg savner deg. har du det bra? DET HAR JEG. GRATULERER MED DAGEN SOM VAR FOR FEM DAGER SIDEN.
NÅ ER DET LENGE SIDEN VI SÅ HVERANDRE. JEG OG HANNE HAR SPILT
HÅNBAL KAMP VI VANT.


HILSEN EYDI

Anonym sa...

Hei gregor gratulerer med dagen.Jeg leste at du har et dyr. Jeg håper kaninene dine ikke
dør. Så fin drakt du hadde.Vi savner deg.
hilsen thilogen.

Anonym sa...

Til Gregor jeg kjener ike deg men jeg vil bare si gratulerer hilsen Karen Louise

Anonym sa...

halla Gregor!
Ikke sikkert du husker meg, men vi kjørte(les: trillet) motorsykkel når du var ca dobbelt så gammel som du er nå. Det var kult, og du er kul! Gratulerer med dagen (som har vært)! Kanskje vi kan spille fotball en dag og du kan bruke den nye drakta?
Jeg er kompis med store-Einar, og vi har spilt fotball. Nå er akkurat Get Focused ferdig i Tønsberg, ta gjerne en titt på www.getfocused.no og se mange ungdommer møte hverandre og Gud!
Vi sees når dere kommer til Norge en gang!

Hilsen Rolf Åsmund, en av dine mange kompiser i Norge

Anonym sa...

Hei Gregor,

Gratulerer med dagen (som har vært). Det ser ut som om du hadde en kjempe fin bursdag og at alt står bra til hos dere!

Hilsen fra Diderik