onsdag, november 29, 2006

Byll til besvær

Det er ikke bare mennesker som trives i Afrika. Her stortrives bakterier og basilusker av alle slag. Det er vel ingen nyhet. Med jevne mellomrom tar uhyrene bolig i våre kropper. Heller ikke det noen nyhet. Nytt er det derimot at jeg har fått en invasjon så å si midt i fleisen. (Mannen på bildet er til orientering ikke den ettersøkte belgiske seriremorderen politet er på jakt etter!)
Det som begynte med et lite sår er nå blitt en guffen verkende byll med ditto hevelse. Vondt er det også! Jeg har vel ikke blitt regnet for å være den mest forfengelige, men nå om dagen går jeg ikke lenger unna huset eller kontoret enn det som nødvendig. Dessuten får feberen meg til å holde meg mest hjemme. Jeg har vært på sykehuset og Medecin Chef har gitt meg en solid mengde piller.
– Vi håper på bedre dager!

8 kommentarer:

Anonym sa...

uff! Det så vondt ut! men fine og fargerike tabletter har du jo fått! God bedring - Torgun

Anonym sa...

He me d'ikkje gildt!
C'est Afrique!

dankie

Anonym sa...

He me d'ikkje gildt!
C'est Afrique!

dankie

Anonym sa...

He me d'ikkje gildt!
C'est Afrique!

dankie

Anonym sa...

Uff, da. Dette så ikke særlig bra ut nei! God bedring ihvertfall!

- Broder Leif -

Anonym sa...

Jag basiluskene på dør før vi kommer. God bedring!!!!!!!!

Oddveig

Anonym sa...

det så ikke no godt ut! håper du blir bedre snart da:)
Cathrine

Anonym sa...

God bedring, Jan Erik!! Håper medisinene har begynt å virke. Erikka