tirsdag, september 12, 2006

Potte tett...?

Hei, jeg er en gutt på to år som driver og trener på å gå uten bleie. Men som dere kanskje ser har jeg ikke helt kontroll på når det kommer "noe". - Og når jeg oppdager det er det gjerne litt for sent... Mamma og pappa sier jeg må si fra, men det er lett for dem å si! Ellers prøver jeg meg på potta morgen og kveld, og viser mer enn gjerne bort resultatet!
Men for de som sier det er lett å slutte med bleie, de kan bare ringe meg for en alvorsprat! - Jeg gjør tross alt så godt jeg kan!
Peder

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarer det snart, si til de andre at de ikke maa mase!!!
Klem Tante Torgun fra Kroatsia

Anonym sa...

Hei Peder

Mormor syntes du er en flink to-åring! Jeg tipper du har sluttet med bleie når jeg kommer til jul. Gleder meg til å se deg igjen

Anonym sa...

Kjære Peder.

JA, det er råferdeli vanskeli. Det syns jeg, å. Men nå har jeg bynt med strømpeboske igjen, så da maser ikke mamma så mye mer om det. Like greit. Lykke til, Peder.

Constanse