fredag, september 08, 2006

Den store sykedagen

Anette (ettåringen) har ligget til sengs et par dager med forkjølelse, og idag var det Jan Erik sin tur. Jeg måtte være litt sykepleier før jeg gikk ned på morgenandakt på hovedadministrasjonen.
Jeg var ikke kommet opp derfra før Gregor kom springende og sa jeg måtte hjelpe Annbjørg (læreren). Da jeg kom ned på skolen var hun helt utslått i ryggen og måtte støttes hjem til senga.

Da hun var vel i seng var det å fortsette som lærer for Gregor og Einar. Vi hadde matteprøve og litt annet før jeg fikk tak i fransklæreren deres. Han skal fortsetter undervisningen ut dagen.

Så måtte jeg en tur opp til Anette som fortsatt er sengeliggende for å se om hvordan det var med hun. Hun var bedre, men holdt senga.

Som dere skjønner er det ikke veldig alvorlig, men slik er dagen akkurat idag.

Vi håper og ber om at de snart er på beina igjen alle sammen!

1 kommentar:

nyhamn sa...

Ville bare ønske god bedring til alle. Håper at det går over fort og greit.