mandag, september 11, 2006

Bloggen går så det suser

Til vår store glede har overraskende mange interesse av bloggen vi har fyrt opp. Særlig hyggelig er det når noen legger igjen en liten hilsen og i går fikk vi mange i anledning ettårs-jubileet.
Selv har jeg moret meg å se på litt statistikk i forhold til de som er innom siden.

For eksempel har vi en graf som viser hvilke land de besøkende kommer fra?


Norge: 67,01% (rød)
Sverige: 0,21% (grønn)
Danmark: 0,21% (blå)
England/USA: 4,98% (gul)
Andre: 27,59% (lilla)



Må bare innrømme at jeg er mest spent på hvem den svensken og dansken er. Har noen noen forslag? Min teori er at en av våre faste lesere under en harrytur har begått et besøk på en eller annen cyber-kafé i Strömstad eller Fredrikshavn...

Vel, i dag har vi altså presentert hvilke land leserne våre kommer fra. I morgen vil vi offentliggjøre en statetikk som viser hva den enkelte besøkende spiste til middag i dag (mandag). - Storebror ser deg, så velg noe sunt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med velfungerende blogg. Jeg rekker jo ikke lese alt dere publiserer engang.

Ang. dansken: Kan det være Jyllandsposten som er på jakt etter noe nytt de kan sette på trykk? Kan for øvrig orientere desorienterte fraflyttede at Petter Wessel nå går til Hirtshals - og ikke Fredrikshavn.

Terje Terje Gunnar

Anonym sa...

Har for øvrig en liten høne å plukke med innholdet i "About me". Det står dere jobber for Det Norske Misjonsselskap - og det kan jo ingen bestride. Men når DELK vel betaler det meste av eller hele lønna deres, er det vel verdig og rett å nevne dem her?

TGS

FAMILIEN ASKJER sa...

Terje Gunnar

Vi har aldri hatt noe til overs for kverulanter. Men vi skal se hva vi faar gjort med ditt forslag til endring.

Jassaa. saa danskebaaten gaar ikke til Fredikshavn lenger? Selv gleder jeg meg til aa ta Eidsfossbanen til Svinevoll neste sommer! - Saa sant den ikke er nedlagt, vel aa merke!