torsdag, august 24, 2006

Madame NMS-regnskap


Selv om det er en stund siden jeg overtok ansvart for regnskapet for NMS i Kamerun, føler jeg meg temmelig fersk. Her er det mye nytt å sette seg inn. Jeg har alltid likt tall, men jeg har ingen formell utdanning i faget.

Ellers gleder jeg meg til å få ansvaret for budsjettet og legge til rette for den desentraliserte bibelskolen. Jeg har 50 % stilling og vi får bruke høsten til å se hvor mye arbeid det blir, og hvordan jeg fordeler arbeidskapasiteten. Her er det hvert fall greit tilrettelagt for litt jobb.

Vi begynner dagen med en morgensamling sammen med kirkeledelsen og går etter det på kontoret og jobber fram til middag. Det er vanligvis en god arbeidsøkt, - hvis ikke elektrikeren spør om noe, feriehuset får gjester eller det er andre som bare kommer innom for en prat. Her er det alltid tid nok! – Så det er vel bare å lære seg til arbeidsmønsteret med en gang.

For meg er arbeidsdagen over klokken 13. Etter det er det de flotte guttene våre som trenger tid til litt leking, kos eller leksehjelp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Stine
Lykke til med jobben.
Hilsen
rino

Anonym sa...

Kjære Stine

Gratulerer som kontordame!!!!!!!! Og så regnskap da, det ligger nok i genene. Godt at du viderefører den æra. Lykke til i jobben!!!!!!!!
Klem fra mamma

Anonym sa...

Hei Stine!
Gratulerer med jobben.Du får sikkert mange og utfordrende oppgaver på mange vis. Fint å se bilde av deg. Ønsker deg lykke til.

Klem fra Inger lise

Anonym sa...

Det klarer du sikkert fint Stine.
Regnskap er da ikke så vanskelig.
Velkommen etter inn i kontorrottenes rekker. Lykke til, jeg er sikker på du klarer det. Nå er snart mine to måneder med ferie over også, da skal jeg i gang i ny jobb igjen. Er litt spent.

klem fra Åse Berit