tirsdag, august 29, 2006

Gregor og vaktene

Guttene har blitt flinke i fransk og her ser vi Gregor i ivrig samtale med to av vaktene på stasjonen. I midten ser vi Yagoné. Han liker å spille fotball etter arbeidstid og har, etter eget og andres utsagn, vært nær ved å bli proffbokser. Så han prøver man seg ikke på! - Å være bodyguard for de norske misjonærene må sees på som et opprykk!
Her diskuteres det fotballresultater, men det ser ut til at sjefsvakten Nana (t h) har falt av lasset for lengst. Han blåser vel i om det er AC Milan, Liverpool eller Juventus som har vunnet en eller annen fotballkamp. Det kan vi i grunnen være enige med han i! Men for Koffa(kfum)-gutten vår er det ikke helt likegyldig. Kan du skjønne…?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei Gregor

Ser du og Einar har blitt flinke i fransk. ---Så bra- tenk nå husker jeg ikke hvordaN JEG SKRIVER DET ENGANG PÅ FRANSK- DERE MÅ NOK LÆRE MEG MASSE NÅR VI KOMMER TIL DERE!!
hILS eINAR OG pEDER FRA MORMOR OG MANGE SUPERKLEMMER SENDES DERE.

Anonym sa...

Hei Gregor!

Moro at du er blitt så flink i fransk. Tante Liza kan bare fire ord på fransk. Ønsker deg et fint skoleår. Hils mase til brødrene dine.

Klem fra tants Liza

Anonym sa...

Hei dere!
Måtte jo kommentere litt forball jeg også siden Norge nettopp har vunnet sin andre EM-kvalik-kamp!
2-0 Gregor, det er saker! Synd ikke Kamreun er med i EM da, da kunne dere kanskeje få sett en landskamp.
Ellers er det moro med blogg fra liten og stor. Her følger vi med alle 5.
Magne

Anonym sa...

Hei Gregor
Håper dere har hatt det litt gøy med Nemo som jeg ga dere. Jeg har vært på fotballkamp på Ullevaal mellom Norge vs Moldova,det var supergøy:) Norge vant 2-0. Moldova holdt mye i trøyer,og la seg mye uten grunn...Det ble også et rødt kort til Moldova.
Spiller du mye fotball, og hvilket lag heier du på?
Forresten,hva ønsker du deg til bursdagen din?
Hilsen Vegard