fredag, juni 20, 2008

Ut i det virkelige livet

I dag er det nøyaktig åtte uker siden ulykken skjedde og tiden for utskrivelse er kommet. Etter åtte uker i en sykeseng er jeg i grunnen godt forsynt. Men oppholdet både på Ullevål og her i Son har tross alt vært bra. Jeg tror jeg har tatt noen ørsmå skritt fremover hver uke. For fem uker siden var kraften i høyre hånd målt til 38 %. Nå er den målt til nærmere 90 %. Smertene er dessverre konstante, men de holdes stort sett i sjakk med medisiner. Nakken er til tider vond og konsentrasjonen ved skrivebordet er i perioder så som så. Men jeg føler meg akkurat i dag uforskammet bra!
Nå skal det bli usigelig godt å komme hjem til Stine og guttene! Ut i verden ut til livet!
Og bare se; skoene er faktisk ikke SÅ hvite lenger!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott oppslag i Vårt Land her om dagen! Håper og ber for at ”fra Catosenteret til Kamerun” blir en realitet. S'il plaît à Dieu. Alt godt, Trond Hjorteland

Anonym sa...

Flott oppslag i Vårt Land her om dagen! Håper og ber for at ”fra Catosenteret til Kamerun” blir en realitet. S'il plaît à Dieu. Alt godt, Trond Hjorteland