lørdag, februar 24, 2007

Sommeren 07

Her kommer en liten oppdatering angående sommeren 2007. Det er bestemt at vi skal være fire uker i Frankrike før vi kommer hjem til Norge. Vi skal delta på et språkkurs i byen Vichy som ligger omtrent midt i Frankrike. Fra Ngaoundéré reiser vi med nattoget på kvelden den 17. mai og planen er å begynne kurset den 21. mai. Store-Einar blir med og skal ta vare på barna på dagtid. Kanskje er det en barnehage for P eller et kurstilbud for G og E også? Det får vi se på. Vi regner med å komme til Norge rundt 20. juni. I tiden fremover blir det litt jobb men mest ferie. Håper vi får tid til å treffe folk og store og små gleder seg til å være sammen med venner og familie. Planen er å være mest i vestfold og litt i Oslo. En Danmarkstur med venner er også bestemt. Vi reiser tilbake til Kamerun etter et NMS-kurs i begynnelsen av august. – Så da vet du det!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! gleder meg til å se der til sommeren. Dere kan glede dere til Vichy. en flott by, og et bra skoleopplegg syntes jeg., men det avhenger nok litt av lærer og klasse. Jeg var veldig godt fornøyd. bodde privat, men det blir vel litt vanskelig for dere. Lykke til!!! sigrun

Anonym sa...

Vi gleder oss allerede til å se dere! Skal bli så fint med mange dager sammen med dere. Klem Tante Erikka

Anonym sa...

Gleder meg til å være sammen med dere igjen, til å spille spill og bade på hytta:)Tante Marianne

Anonym sa...

Hei
Mormor gleder seg til å se dere igjen. Om 3 mndr er dere i Europa, og vi ser fram til st.Hans og ferie med dere!!!!!!!!!!

Klem fra mormor

Anonym sa...

Jeg fikk ikke med meg hva dere skulle gjøre på Grønland, som også er farget rødt på kartet.
Men Danmark gleder vi oss til, ja.
-Rønningen

FAMILIEN ASKJER sa...

Til info:

Det er ikke Grønland men Svalbard!

Vi gleder oss også til Danmarkstur - og til å feriere i Norge.

Stine