mandag, august 11, 2008

Hvordan går det?

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har svart på det spørsmålet de siste månedene. Det er jo selvfølgelig hyggelig at folk bryr seg og spør om hvordan det går. I lang tid var det greit å si at ”jo, det går bedre”. Saken er at de siste ukene har jeg fått noen nye symptomer som gjør at ikke alt går så meget bedre. Smertene i armene mine er for det første konstante. Det nye nå er at når jeg beveger hodet opp eller ned resulterer det i sterke smerter som sendes ut i kroppen; ut i armene, ned i overkroppen og videre ned i beina og helt til føttene. Smertene kan best beskrives som elektriske, som om man får strøm. Det er en kjent sak at både smerter og smertestillende gir trøtthet. Derfor har jeg dessverre ikke så mye energi som jeg skulle ønske jeg hadde.

Når vi kan dra ut igjen er fremdeles et stort mysterium. Vi hadde tidligere håpet å reise den 2. september, men det kommer i følge fastlegen min ikke på tale. I disse dager venter jeg på å komme til spesialist som kan hjelpe meg litt videre.

1 kommentar:

Maria og Espen Tveten sa...

Hei

Veldig kjekt å treffe dere på GF i Bergen.
Ønsker deg virkelig god bedring.

Espen, Thailand